okej, det var ett tag sen.

nämen hallå i stugorna! haha! sjukt länge sen jag skrev ett inlägg.. typ 2 månader sen.

idag lär det bli en riktigt mysig dag, med nice sällskap och nice planering! TUMMEN UPP!
Anders kommer hit, hänga lite.. fika lite och snacka lite skit, senare idag kommer Maria, Rikard & Joakim förbi för planering av tågluff!! :D
jag har funderat lite på hur galet snabbt tiden flyger förbi, det känns som om att man började 1a året  på gymnasiet för typ några månader sen, jag kommer ihåg allting, allt!
& nu går man sina sista månader på kulturama och ska ta studenten om 50 dagar, mindre än 2 månader. det är sjukt.. och så har man dessutom skaffat sig ett sommarjobb och sökt till folkis, vad fan är det som händer liksom?!
det är så mycket som hänt det här året, både positiva saker och lite negativa. just det här med att sluta gymnasiet känns ju lite smått läskigt, man vet inte säkert vad som händer efter, jag kanske börjar på Åsa folkhögskola eller så stannar jag kvar här i Stockholm och försöker skaffa ett heltidsjobb.
som jag redan skrivit så känns det läskigt och väldigt annorlunda att inte komma tillbaka till skolan efter sommarlovet, och dessutom att jag redan är 18, känner mig typ fortfarande som 16 haha, jag stannade där i åldern :p
och detta är mitt allra sista påsklov! jag blir galen, jag förstår inte att allting är så nära att ta slut, själva gymnasiekapitlet, bästa året jag varit med om, bra lärare, bra människor, bra stämning.
och nu är det som att jag går i ettan, stannar så länge som möjligt i skolan när man redan har slutat för att samla på sig med det allra sista, studentmössan är här, klänningarna är på g, studentskive-outfiten är skapad haha och resten av all skit finns på plats! SJUKT!
nä nu ska jag ta och fixa det allra sista innan långis kommer.
njut av varenda minut som livet ger er!
kärlek! / csanchez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0