nu var det dags för ett till blogg inlägg.

hallooooo! sitter i mitt vardagsrum och njuter av chambao, underbar musik! bara slappnar affffff..
nicholas sitter bredvid mig och vi försöker skriva lite sket till projektarbetet.. men det går ju som det går.
mamma har precis betalat av min studentmösse-faktura :D såååååå fett!
helt sjukt att det börjar närma sig studenten nu, och att skolåren snart är över.
kulturamatiden liksom, wtf 3 HELA ÅR har bara flugit förbi, men har försökt att njuta så mycket det bara går! :)
finns så underbara människor som jag kommer sakna, eller iofs så borde jag inte börja rabbla upp vilka jag kommer sakna om 8 månader typ, haha!
hoppas alla hade en asbra helg, jag har iallafall haft det!
fre: myskväll med ludwig & edwin.
lör: fest i handen & fortsatte vidare till älta.
sön: åkte ner till gamleby, västervik för att träffa familjen, och efter att det stoppet var avklarat så åkte vi till katrineholm och hälsade på min fina underbara storebror som jag saknar redan nu, hade inte träffat honom på 3 veckor.
mja, på lördag fyller mami min år! hur gammal hon blir tänker jag inte avslöja he he heee... :D
ska försöka fira henne på ett mysigt sätt i vilket fall som helst! det förtjänar hon!
nä nu ska jag ta att avsluta här dåra, ska fortsätta med projektarbetet!
PUSS & KRAM! / csanchez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0