fridaaaay its fridaaaay!

JA HALLÅ JA!
nu är det ju så att det äntligen är fredag idag, IGEN! hehe.
jag mår väl bra tror jag, är bara en aaaning trött.
lite om idag:
  • åkte till skolan runt 12
  • gick på mina "trevliga" lektioner, (var dessutom galet flummig av någon anledning)
  • åkte in till stan med nicholas för att byta ett par byxor mamma behövde.
  • & sist men absolut inte minst, så åkte jag till sollentuna för att kolla på edwin & hans band när som skuille tävla i en tävligt som man kunde vinna 10 000 kr.
så nu sitter jag hemma på soffan och kollar på fyran.
känner att jag snart borde dra och sovelisera lite :)
(& måste faktiskt också lägga till att jag hittade gamla sms ifrån juli månad från en viss människa, blev lite ledsen att allt slutade som de gjorde, men är ändå lite glad av någon konstig anledning. det är ju fortfarande minnen liksom)
IMORGON
så ska jag vara med på en konsert i imanuelskyrkan klockan 18.00 kom dit och visa ditt stöd för unga och barn i Liberia, dock kostar det två olika lappar,en femtio och en hundralapp, men kom ihåg att detta går till goda ändamål! :) så alla som vill komma eller har några frågor så är det väl bara att ringa mig eller skriva på FB.
PUSSPUSSPUSS & EN MASSA KÄRLEK! / csanchez. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0