glad chey skriver ett inlägg

har jag påpekat att jag mår bra? typ jag har mått bra i en hel vecka nu. typ fett mysigt, typ fett värt!

idag har jag: repat med bandet, träffat mormor&morfar, hämtat mamma på jobbet, pratat i tele med elmer & fuckat ur på fb :D

onsdags planer: vakna upp, äta frukost, träna & få fin besök av en mysig människa.
torsdagsplaner: vakna upp, äta frukost, träna & träffa julia och adam. (eventuellt bada med dessa sötnosar)
fredagsplaner: vakna upp, äta frukost, INGEN TRÄNING! :D och träffa milla!
lördagsplaner: för tillfället ledigt hela dagen så vitt jag kommer ihåg.
söndagsplaner: SPELNING PÅ RÅLIS, kom och kolla!! 40 kr inträde, där kommer SISTA ROOOOOOOTS att uppträda runt 14.30! :)

så om ni vill komma och kolla så äre bara dra dit hiehie :)
EN STOR BUNT MED MASSA CHEEEERLEK! / c sanchez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0