crazy motherfucking day

full fart framåt säger jag bara.. vaknade klockan 08.00 kom fram till rålis runt 10.00 och spelade runt 14.30 :)
det gick galet bra för att inte hunnit repat så mycket.
massa människor kom dit, de dansade och släppte loss, konstigt nog så var det mulet hela dagen förutom när vi spelade.. vi gick upp på scen och det blev mer klart, och när vi körde fast&runni'n så kom solen fram och gömde sig i rättan tid när vi väl gått av scenen. helt sjukt, vi fick himlen att klarna upp :)
maten och människorna underbart softa! när vi åkte hem med mormor,morfar,mami & pato så duggade det lite, kom hem runt 19.00, tog ett varmt bad och sen så har jag bara dött sakta med säkert här på soffan.


jag måste bara påpeka att jag är så underbart lycklig med allt jag har, min familj, mina vänner men framför allt D. ville bara få ut det, livet kan faktiskt leka, just nu är det så det känns. livet leker!

fred och en massa cheeerlek till er alla!
/ c sanchez.




jag saknar dig vännen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0