just four days left.

nu var det 10 dagar sen jag skrev, för nu är det bara 4 dagar kvar till skolan börjar.
de senaste dagarna har verkligen varit helt sjukt underbara, med bra människor, god mat, bra väder.
det mesta har liksom varit GREAT!

berätta lite om vad jag gjort i veckan,
måndags: åkte jag faktiskt till skolan för att träffa människor ifrån sommarskolan hehehe, fråga mig inte varför :p
lite senare träffade jag arriaza & johanna, och drog vidare till ärten för att träffa joff, och vi sov över hos ärten.

tisdags: vaknade jag upp hemma hos elin, drog vidare till stan och träffade soff & kajsa och käkade lite lunch och hade det mys. senare träffade jag kå, ralle & johanna.

onsdags: träffade jag ursu i solna och åkte hem till hennes vän och kollade på hemmagjorda smycken och fikade lite smått!

tosdags: åkte jag in till staden med johanna för att köpa lite hårfärg, sen så stannade jag kvar i stan till sent, träffade mami,naty,ursu,bobo och en massa andra människor för att stå på gustaf adolfs torg och dansa salsa till 23.30 :D så underbart värt!

igår: så färgade camilla håret på mig, det blev så skönt att inte ha fläckar i håret nu :)
drog in till söder runt 17.00 och käkade middag med ursu & naty, drog sen vidare till vitabergsparken för att kolla på superjam! brorsan var duktig som alltid, de flesta var riktigt duktiga.

idag är det lördag och min kära joff och hennes kompisar ska ha en 18 års fest så idag ska jag först in till stan och träffa gullsara! sen försöka hitta någon söt liten present till joffs! :) och sen röja sönder på festen hehe! :D
det var väl allt för mig idag känner jag.

njut av era sista dagar på sommarlovet underbara människor.
kärlek & fred till er alla! <3 ¨
/ c sanchez.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0