första veckan i skolan & studentmössbeställningen

HALI HALÅ :)
hoppas alla mår sketans bra och har haft en bra vecka än så länge, det var ett tag jag skrev ett mysigt litet inlägg.. så nu kände jag att det var dags! det har bara gått tre skoldagar och igår så beställde hela kulturama sina studentmössor, heeeelt sjukt hur snabbt tiden kommer gå, och jag har en väldigt stor och stark känsla på att detta år kommer vara de bääääästa året! <3

det har varit en bra första veckan om man bortser från idioterna som finns i skolan,
alla nya ettorna är trevliga och hälsar typ varannan minut vilket är helt underbart!
och nu när jag börjat trean har vi nya kurser exempelvis samhälle b, historia, religion, pa, trummor, vokalensemble b, spanska m.fl och tro det eller ej så känns allt så himla bra!
är dessutom SKETANSNÖJD med min nya ensemble!

just nu sitter jag hemma och kollar på "las vegas" och sitter och dricker lite cola :)
så livet leker förutom att jag gick upp runt 06.00 imorse så jag kommer nog decka väldigt snart heheh!

har väl inte så mycket mer att skriva nu, så har det bäst alla söta människor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0