NYTT INLÄGG! YEEAH

aa, ett hej från en fett flummig chey!
nu var det dags igen då :D haha, föfan vad jag är dålig på att skriva inlägg. men näh, nu har jag bestämt mig att jag åtminstonde ska skriva en gång i veckan nu när min fina vän mila drar till chile i 6 månader.. :(
så att jag kan hålla henne uppdaterad om vad som händer i mitt liv, hah (inte alls för att det kommer vara intressant men still)

mja, hade tänkt att berätta lite om vad som hänt under denna vecka, idag var det faktiskt den första skoldagen i den här veckan, hade studiedag i måndags och tisdags! SÅ MYCKET ÄGER MIN SKOLA! :) hiehie ^^

så idag började man 08.30 med religion, FYFAN! :( blir bara ledsen på att lektionen är satt så tidigt.. men ah, slutar relativt tidigt ändå idag så sååååå farligt är det inte, sen prov i historia och sist med absolut inte minst ensemblelektion från 12.45 - 14.00 :)
skulle egentligen repat idag men drog hem pga av att jag mådde sjukt bajsigt av en och annan anledning.

yes, det var väl det enda jag hade och säga. i think. eller nejnej!
justea, jag är glad för att jag ska pierca mig (men inte förens i januari but still)
& att jag ska spara pengar till att köpa en LONGBOARD MAFAKKERS! :) 
  
FETT MED KÄRLEK TILL ER ALLA! <3/ c sanchez!

 

 
bilden längst upp är medusa piercing och den undre är labret piercingen :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0