idag är det tisdag, imorgon onsdag & dagen efter den torsdag..

god morgon, god eftermiddag, god kväll & god natt!
whats cracking? haha, nä fan va fult!
hoppas alla mår sjukt bra & njuter av livet och alla bra människor som finns runt om er!
mja, idag har det inte funnits några konstigheter..
vaknade : 07.00, duschade, fixade mig, käkade frukost & kollade lite på vakna med the voice.
tog tåget till skolan klockan 08.24 och gick på alla mina lektioner, stannade ett tag efter spanskan med maja för att ta en liten fika och tog sen tåget hem.. gick förbi interflora och köpte en liten ros till mami, hihi :)
just nu sitter jag och kollar på desperate housewifes och funderar faktiskt på att gå och lägga mig alldeles strax.
är sjuuukt trött,
mer än detta har jag faktiskt inte så mycket att skriva om, FÖRUTOM ATT jag ska ha sångafton i skolan på torsdag i foajén, kulturama gymnasium, virkesvägen 21 hammarbysjöstad.
alla är sjukt välkomna!
kärlek i massor! / csanchez!
(21 dagar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0