idag är det onsdag

jag är glad, jag är typ jätte glad eller nej inte lika glad som igår men fortfarande relativt glad :)
just nu sitter jag där jag brukar sitta när jag skriver mina mysiga blogginlägg hihi :) i vardagsrummet med tv:n på och laptopen i knät, väntar på att en vän ska komma hit och ha det trevligt.
mami lagar maten just nu och det luktar galet gott.

idag har jag som planerat: vaknat, ätit frukost (hos mormor och morfar), dragit och tränat, och ah snart ska jag umgås med min vän.

längtar tills imorgon, då jag ska träffa julia nordström och adam elm. om vädret funkar ska vi dra och badalisera liiiite (: nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer.. så jag lägger ner istället för att fortsätta ordbajsa.

cheeeerlek på er sötnosar! / csanchez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0