dance, dance, daaaaance!

det är helt stört hur förstörd jag är rent fysiskt. min kropp ropar bara på att jag ska ta det lugnt.
har nämligen varit på storebrors & hans kompis house workshop, fy vad kul jag haft den här veckan!
har svettats, skrattat, dansat, ätit inklusive gråtit. känner att jag lärt mig så mkt på så kort tid och har träffat helt underbara tjejer och nu är det slut liksom, jag tror nog att jag ska börja dansa house, det skulle var så phucking värt!!

ja nu är det ju faktiskt bara fjorton dagar kvar tills tredje årskursen på kulturama börjar, holy mother of cows!
gud vad den här sommaren flugit förbi, känns forfarande som om det var igår man såg treorna ta studenten och åka iväg med flaket, nu är det snart min tur liksom, omfgomfgomfg jag vet inte vad jag känner alltså its a bunch of mixed feelings..
men det kommer nog gå bra tror jag, det går bra nu kompis det går bra nu.

nä nu ska jag ta och fortsätta att kolla på sytycd :D

puss och en massa kärlek till er alla! / c sanchez! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0