jag mår helt underbart bra!

HEY! idag är det den 17 oktober 2010, känner på mig att det kmr bli en uuunderbar söndag! (+ att det är underbart fint väder.) igår fyllde min mami år! och det var nog hennes bästa födelsedag någonsin sa hon, vilket jag tror på.

det var nämligen så att mamma och jag träffades inne i stan på en fika efter hennes jobb hon fick en present från mig och brorsan, dock kunde inte brorsan vara närvarande. vi drog hem därifrån runt 17.00, gick förbi mormor och morfar och hälsa på innan vi fortsatte hem. när jag började fixa lite med maten så plingade någon på dörren och där stod mammas bästa vän och hennes man och tog med sig en tårta utan att någon visste det, så sjukt mysigt!

men något mamma inte visste var att min bror skulle komma upp och hälsa på med christina och linda från katrineholm. jag är den i familjen som inte kan hålla något hemligt så därför säger ingen nått till mig när det är något "hemligt" som ska hända eller om det är en överraskning som någon ska få, så jag är damn proud of myself bara för att jag kunde hålla det hemligt och dessutom för att mami blev hur glad som helst och förvånad när hon såg brorsan vid hallen. massa tårar och kärlek som flödade :') allting var fint som fan!

men sen så vänder ju hela steken så istället för att jag överraskade henne så kunde hon inte hålla sig och bad mig hämta en sak i hennes väska, och där stod det att hon hade köpt flygbiljetter till gran canaria för att fira min 18 års dag! det är fanimig den största och bästa födelsedagspresenten någonsin! åh allting är bra! <3


& OM NI INTE MÄRKT DET ÄN SÅ ÄR MIN MAMMA BÄST! <3

/csanchez.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0