jag ser det snöar, dra åt helvete.

alltså det här är liksom inte kul längre.
nu snöar det som fan, har inte slutat snöa sen klockan 14.00 typ och klockan är nu 21.03... okej att det är kallt men jag pallar inte med det här äckelvädret.
dagen har dock varit bra, efter skolan så drog vi till cafe mineur och hade det mys!
fast ni vet hur dagen kan typ ta värsta vändningen på 1 sekund, aa nu gjorde de det precis.
fy och blä känner jag bara just nu, men imorgon så blir det mys med världens BÄSTA julia & INGEN ANNAN! *lipar*
nä nu ska jag faktiskt ta och kolla på desperate housewifes & senare cougar town som jag typ avgudar haha! :)
jag saknar min mila och vill att det ska bli april nununu! <3
mmja, nu ska jag ta och avrunda!
käääärlek & mysmys på alla er som läser den här bloggen (om det är någon som ens läser)
<3 / csanchez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0