trodde det skulle bli jobbigare, but guess what?! this is a piece of cake.

helå, ironiskt nog så läste jag en kompis blogg här om dagen, hon skrev om kärlek och killar/tjejer som "playar" eller rättare sagt är osäkra med sig själva. and that happend to me this past 3 weeks.

ah ialf, jag måste bara säga det här rakt ut att man behöver faktiskt inte ha någon vid sin sida för att må bra, lär er att älska er själva, för kan ni inte det så kan ni inte älska någon annan. börja mer er själva :)

jag trodde det här skulle vara värre, men det känns bra iaf, det känns på ett sätt skönt, men på ett annat sätt lite drygt att inte kunna ha någon där.
det kommer väl med tiden som mor min säger, allt tar sin tid & att påskynda något kommer tillslut bara bli skit.
så yes, var det jag ville få ut mig idag, singel är man och lever livet så fuck this shit!

pusspusspusspusspuss på er sötnosar! kärlek till er!
/ c sanchez. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0