waaaaaaaaaah, jag ar pa andra sidan jorden.

(valparaiso, chile)
herregud att jag liksom fortfarande inte kan forsta att jag ar har, och det har anda gatt en vecka sen jag landade..
under denna vecka har jag besokt familjemedlemmar, kollat runt pa olika marknader, atit och druckit en massa gott, solat lite, och bara kollat runt har i valparaiso (bilden ovan) viña del mar, villa alemana och concon.
imorgon bar det av till huvudstaden i detta fina land, santiago :) dar blir det faktiskt lite shopping hoppas jag.. i en indiskt galleria och kanske kolla lite efter studentklanning, det ar sjukt hur mycket billigare det ar har i chile jamfort med sverige.. for att inte prata om spriten, jag typ dor. inte okej alltsa..
nu ska jag ta och dricka lite te och packa infor morgondagen.
KARLEK TILL ALLA FINA MANNISKOR! /csanchez. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0