valpo [check] santiago [check] el quisco [check] = ♥

wei! fan nu ar jag hemma igen efter att ha varit i santiago och el quisco! :)
har haft the time of my life och vill stanna kvar har. sjalvklart sa har jag tankt och saknar mina vanner hemma i sverige men kanner anda att jag haft det sjukt bra och traffat sa fina och mysiga manniskor, har inte skrivit mer i bloggen pa grund av att jag inte orkat och haft tid, vill njuta av detta underbara fina fantastiska land!
mja nu ar det en timma kvar tills klockan slar tolv, och da ar det bara tjugofyra timmar kvar tills julafton och bara 8 dagar kvar tills min artonarsdag! helt sjukt att jag fortfarande inte har fattat att jag ska fylla ar!
mja nu sitter jag bara och kollar pa tv med morfars syster, mami och mila, imorgon blir det fixa de allra sista julklapparna, eller i stort satt alla julklapparna for jag har inte ens kopt en endaste jefla julklapp till nagon.
menmen det ska vi fixa!
PUSS & KARLEK TILL ALLA!
/csanchez ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0