snart blir det en resa hem till sverige

fy vad tiden har flugit forbi.. helt sjukt att jag snart borde borja packa allting och stanga resvaskan for att den snart ska hamtas upp pa arlanda flygplats.
aja lite sahar smatt om vad jag hunnit gora har i mitt vackra hemland!
varit i den finaste hamnstaden valparaiso.
akt till ett strandstalle, el quisco.
besokt la isla negra (pablo nerudas hem.)
akt till huvudstaden & besokt la moneda.
varit i villa alemana & viña del mar.
sprungit runt i alla kopcentrum.
kollat in varenda marknad.
traffat UNDERBARA manniskor, som jag aldrig kommer att glomma. <3
(juste!) traffat familj & slakt. haha glomde den lilla detaljen..
jag kommer faktiskt aldrig att glomma den har resan, aven fast jag just nu kanner att jag behovt lite mer tid eller atminstonde att chile borde ligga narmare sverige.
har kommer en bild upp pa mila och mig, hemma hos tio juan och tia mireya (:
/csanchez, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0